To arrangementer på samme dag
– lørdag den 14. februar 2015

Børneferniseringen begynder klokken 10.30

Mød Flemming Quist Møller og hør ham fortælle eventyr. Eller gå selv på eventyr i den børnevenlige kunst og brug din egen fantasi ved vores tegneborde. Til maven bliver der serveret chokolademadder, grøntsagsstænger og saftevand. Skælskørs boghandel kommer og giver rabat på bøger af Flemming Quist Møller.

Ferniseringen slutter tids nok til, at dem der har lyst, kan gå hen i Kosmorama og se “Cykelmyggen og Dansemyggen,” som spiller klokken 12.00.

Børneferniseringen er naturligvis gratis og alle børn med voksenledsagere er velkomne. Filmen i Kosmorama koster 30 kroner pr. billet - og der opfordres til at bestille billetter på forhånd.

Voksenferniseringen begynder klokken 14.00

Flemming Quist Møller tager sin gode musikerkollega Christian Sievert med, og sammen spiller de en fuld koncert af to sæt - ca. halvanden time. Derudover fortæller Flemming Quist Møller om sine værker på udstillingen. Ferniseringen inklusiv koncert er gratis for medlemmer af kunstforeningen.
 Ikke-medlemmer betaler 50 kroner ved indgangen. Prisen er inklusiv et glas vin.